Case Study: BiK Transport
Firma transportowa zajmuje się profesjonalnym przewozem pojazdów. Firma przewozowa BIK to doświadczony partner w transporcie samochodów na terenie Polski i Unii Europejskiej.
Od 2006 roku świadczy usługi przewozu nowych i używanych aut przy użyciu profesjonalnych lawet spełniających normy EURO IV, V i VI. Dba o ekologię i bezpieczeństwo, ubezpieczając ładunki na kwotę 500.000 USD.
Główny Problem
Firma borykała się z brakiem organizacji i przepływu informacji,
co prowadziło do problemów z zarządzaniem zleceniami i komunikacją zarówno wewnętrzną, jak i z klientami.
Jakie napotkaliśmy wyzwania?
- Brak organizacji i przepływu informacji powodował ucieczkę tematów, terminów oraz stratę czasu na wyszukiwanie danych.
- Komunikacja między pracownikami biurowymi była nieskuteczna, co utrudniało koordynację zleceń i obsługę klienta.
- Zespół pracował na jednym Excelu, który nie działał w chmurze więc wszystkie dane były dostępne tylko w biurze i tylko na jednym komputerze.
- Potrzeba podziału obowiązków oraz skutecznej notacji informacji w systemie.
- Firma nie mogła poznać historii zleceń, nie posiadała bazy danych więc utrudniało to i wydłużało proces przyjmowania nowych klientów.
Jak podeszliśmy do rozwiązania problemu?
1. Wdrożenie systemu CRM do zarządzania zleceniami , umożliwiającego skuteczną organizację pracy, przypisywanie zadań i notację informacji.
2. Automatyczne nadawanie numerów zleceń ułatwia idnetfiakcję nawet po kilku mięsiącach od realizacja zamówienia.
3. Zautomatyzowane generowanie numerów zleceń, podpisywanie relacji z pojazdami oraz notowanie dodatkowych informacji, zapobiegające zagubieniu danych.
4. Wprowadzenie przejrzystości i łatwości w dostępie do historii zleceń, co poprawiło jakość obsługi klienta.
I najważniejsze...jakie przyniosło to EFEKTY?
1. Usprawnienie Organizacji i Komunikacji
Znaczne usprawnienie organizacji pracy i komunikacji, zmniejszenie zagubionych informacji i ucieczek tematów.
2. Efektywne Podzielenie Obowiązków
Łatwiejsze podzielenie obowiązków oraz przypisywanie zadań pracownikom, co skutkowało wzrostem efektywności.
3. Zwiększona Satysfakcja Pracowników i Klientów
Zwiększenie satysfakcji pracowników i klientów dzięki lepszej jakości obsługi i skuteczniejszej komunikacji.
4. Spokojna Głowa Właściciela Firmy
Na podstawie feedbacku klienta wprowadziliśmy niezbędne modyfikacje, dążąc do ciągłego doskonalenia procesów.
5. Łatwe Wdrażanie Nowych Pracowników
Znacznie łatwiej jest wdrożyć nowego pracownika do zespołu. Pokazać mu nasze procesy i procedury. Łatwiej jest przekazać zadanie do zrealizowania i konsekwentnie go pilnować.
6. Eliminacja Zagubionych Informacji
Nie giną już zadania, tematy, auta czy zamówienia. Dzisiaj wszystko ma przejrzysty wygląd i wszystko jesteśmy w stanie odnaleźć.
Rekomendacja
Mimo początkowych nieporozumień z całego serca mogę polecić zespół Casa Dinero. Włożyli ogromną energię w pracę nad naszym systemem.
Firma BiK poleca wprowadzenie podobnych rozwiązań innym firmom z podobnymi wyzwaniami organizacyjnymi.
To nie koniec, kontynuujemy dalej naszą współpracę!
Wyrażamy chęć kontynuacji współpracy oraz udziału w dalszych rozmowach i analizach w celu doskonalenia procesów oraz wprowadzania nowych pomysłów.
Gotowy na wzrost? Dowiedz się, jak możemy Ci pomóc!
Jeśli Twoja firma boryka się z podobnymi wyzwaniami, nie czekaj. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy wspomóc Twoje przedsiębiorstwo w osiągnięciu nowego poziomu efektywności operacyjnej.